Vacature: Werkgroep Hardware Coördinator

Als vereniging zijn wij altijd op zoek naar vrijwilligers die het leuk vinden om zich, naast het tafeltennissen, in te zetten voor de vereniging.  Op onze vacature pagina vindt je een overzicht van de openstaande vacatures. Mocht je interesse hebben of eerst meer informatie willen kun je contact opnemen met Willen Beek  email: wcbeek@gmail.com

Nieuwe vacature:  Werkgroep Hardware Coördinator

Samen met het werkgroepslid Remco Bartelink beoordeel je zelfstandig en pro actief, alle hardware van de vereniging in de breedste zin van het woord. Als er gebreken moeten worden opgelost en/of vernieuwingen/aanvulling van de hardware moet worden overwogen, zorg je er voor dat dit wordt besproken met het bestuurslid Facilitaire Zaken. Na akkoord vanuit het bestuur, zorg je als eerst verantwoordelijke, ook voor de uitvoering daarvan. Dit kan natuurlijk samen met Remco.

Je belangrijkste doel is, dat alle hardware van de vereniging, up to date blijft en op elk moment dat dat nodig is, gebruikt kan worden.