Toernooien voor senioren

Het is ook mogelijk om toernooien te spelen. Er zijn diverse niveaus en klassen, afhankelijk van je licentie en je rating. Er zijn clubtoernooien zoals de jaarlijkse clubkampioenschappen en het Daviscup & Familietoernooi. Daarnaast zijn er ook toernooien die in de afdeling worden gespeeld. Zo organiseert TTV Hilversum jaarlijks in twee weekenden in januari de kampioenschappen van de Afdeling Midden. Een evenement dat gehouden wordt in ons eigen Tafeltenniscentrum en waar zo’n 300 à 350 tafeltennissers aan deelnemen. Verdeeld over twee weekenden, worden er op 22 tafels zo’n 1200 (!) wedstrijden gespeeld.

Tot slot worden er door de NTTB ook landelijke toernooien georganiseerd. Ook houdt TTV Hilversum jaarlijks in de maand december een landelijk Veteranentoernooi (40+).

Wil je meer over toernooien weten? Neem dan contact op met Eugène Staffhorst.