Meedoen aan de competitie

Wanneer de kinderen de basisvaardigheden onder de knie hebben, kunnen ze ervaring opdoen met wedstrijden. Onze trainers stimuleren de spelers om zich op te geven voor de competitie. De najaarscompetitie is van half september tot begin december. De voorjaarscompetitie start eind januari en duurt tot half april. De wedstrijden zijn op zaterdag voor meer informatie, neem contact op met onze wedstrijdsecretaris Niels Brinkman, tel: 0629541035.

Ook zijn er gedurende het seizoen op meerdere zondagen toernooien om beginnende spelers wedstrijdervaring op te laten doen.

De spelers die meedoen aan de competitie, krijgen de mogelijkheid om 2 keer per week te gaan trainen.

Clubkleding

Het clubtenue van TTV Hilversum bestaat een blauw-zwart wedstrijdshirt en een zwart tafeltennisbroekje. Het dragen van dit clubtenue is verplicht voor jeugd en senior leden, die in de competitie uitkomen en onder de naam van Hilversum aan toernooien deelnemen.

Het clubshirt is verkrijgbaar bij Eugène Staffhorst .

Competitiespelende leden betalen hiervoor jaarlijks een kleine bijdrage via de contributienota.

Een zwart tafeltennisbroekje is verkrijgbaar in de Batshop in het Tafeltenniscentrum. De Batshop is geopend op dinsdagavond van 20.30 uur tot 22.30 uur en bij thuiswedstrijden op zaterdag van 12 tot 18 uur. Verder op afspraak. Meer informatie is te verkrijgen bij de beheerder, Eugène Staffhorst