Openingstijden:

Tafeltenniscentrum Hilversum bestaat uit twee speelzalen, waar in totaal 22 tafeltennistafels kunnen staan. Het complex is in 2005 gebouwd en behoort tot de mooiste tafeltennisaccommodaties van Nederland.

Het Tafeltenniscentrum is op doordeweekse dagen elke avond geopend ( behalve op feestdagen). TTV Hilversum is de hoofdgebruiker. Dinsdagavond is de vaste vrijspeelavond voor senioren vanaf 18 jaar, op vrijdagavond zijn er competitiewedstrijden. Op maandagavond (20:15 – 21:45 uur) en op woensdagavond (20:30 – 21:30 uur) is er training voor beginnende senioren. Op maandagmiddag (17:00-18:15 uur) is er training voor beginnende jeugdleden van 6 t/m 12 jaar.

Het Tafeltenniscentrum is op maandagmiddag, dinsdagochtend, woensdagochtend, donderdagochtend en donderdagmiddag geopend voor recreatief tafeltennis voor ouderen (zie ook Overdaggroepen).

De topteams van TTV Hilversum, die uitkomen in de landelijke competitie, spelen zaterdags van 16 tot 20 uur hun wedstrijden. Op dezelfde dagen spelen de jeugdteams (van 11 tot 14 uur). Voor de data van de thuiswedstrijden zie de kalender.

Op zondagen vinden er met enige regelmaat tafeltennistoernooien plaats (voor data zie de evenementenkalender).