Batshop

Batshop TTV hilversumOns Tafeltenniscentrum beschikt over een winkeltje, waar tafeltennisartikelen verkrijgbaar zijn ten behoeve van onze leden. Batjes, rubbers, balletjes, bathoesjes, schoenen en sporttassen behoren tot het assortiment. De TTV Hilversum Batshop werkt samen met de firma Sport Europe.

De Batshop is geopend op dinsdagavonden (van 20.30 uur tot 22.00 uur), bij thuiswedstrijden op zaterdagen (van 12 tot 16 uur) en verder op afspraak.

Wie tafeltennismaterialen wil aanschaffen, kan contact opnemen met de beheerder, Eugène Staffhorst.

Wat is voor mij een goed tafeltennisbatje?

Deze vraag wordt regelmatig gesteld door zowel ervaren als minder ervaren spelers. Bij tafeltennis is de juiste keuze van het spelmateriaal van groot belang. Om controle te hebben bij het uitvoeren van de slagen en om voldoende effect te kunnen geven, dient een tafeltennisbatje voorzien te zijn van stroeve, elastische rubbers. Gewone sportzaken verkopen voornamelijk ‘campingbatjes’. Die zijn over het algemeen ongeschikt om de slagen te leren. In de Batshop van het Tafeltenniscentrum Hilversum kan men deskundig advies krijgen en tafeltennisbatjes zelf uitproberen.