Toernooien voor de jeugd

Groepsfoto NJM halve finale 2020

Het is ook mogelijk om toernooien te spelen. Er zijn diverse niveaus en klassen, afhankelijk van je licentie en je rating. Er zijn clubtoernooien zoals de jaarlijkse clubkampioenschappen en het Daviscup & Familietoernooi. Daarnaast zijn er ook toernooien die in de afdeling worden gespeeld. Zo organiseert TTV Hilversum jaarlijks in januari de kampioenschappen van de Afdeling Midden. Een evenement waar zo’n 300 à 350 tafeltennissers aan deelnemen en, verdeeld over twee weekenden, zo’n 1200 (!) wedstrijden worden gespeeld.

Tot slot worden er door de NTTB ook landelijke jeugdranglijsttoernooien georganiseerd waaraan onze vereniging deelneemt. Wij zorgen met name bij  deze landelijke toernooien voor goede ondersteuning vanuit de vereniging door middel van coaching en begeleiding.

Wil je meer over toernooien weten? Neem dan contact op met Eugène Staffhorst.