Contributie 2024

€107.50per jaar
  • Contributie club €85.-
  • ________________
  • (volgen 1 georganiseerde training, spelen competitie bij een andere TT-vereniging)

Bij meer leden uit één samenwonend gezin krijgt het tweede en eventueel ieder volgend lid een korting van €30,–, dit geldt alleen voor jeugd en senioren die de volledige contributie betalen . Competitiespelende leden krijgen één clubshirt, waarvoor jaarlijks €7,50 in rekening wordt gebracht. Een los (extra) clubshirt á €25.- is verkrijgbaar bij Eugène Staffhorst.

De nota voor de contributie wordt in het begin van het kalenderjaar verstuurd. Heb je naar aanleiding hiervan nog vragen, neem dan  contact op met onze penningmeester Wim Oud.

Donaties

Wil je donateur worden van TTV Hilversum, dan zijn we daar bijzonder dankbaar voor. Om als donateur van de vereniging geregistreerd te staan, bedraagt de minimale donatie €25,– per jaar. Je bijdrage wordt onder andere besteed aan het verbeteren van de jeugdopleiding.