UPDATE: Hilversum United; een weekendje weg met de hele club!

UPDATE: De mails met alle gegevens zijn verstuurd. Geen mail gehad maar wel van plan om langs te komen? Mail naar arnoudmeijer84@gmail.com

TTV Hilversum organiseert een weekendje weg voor en met de hele club!

Wat? Hilversum United!
Wanneer? vrijdag 2 mei tot en met zondag 4 mei
Voor wie? alle leden van TTV Hilversum en aanhang!
Waar? Ermelo (op nog geen 45 autominuten vanaf Hilversum!)
Waarom? Om gezellig samen te zijn en elkaar (nog) beter te leren kennen!

Wie gaan er tot nu toe mee? Wouter van de Mark, Wouter Schoeber, Joris Gieskens, Jan Kroon, Alex Halsema, Matthew Wilson, Ciska Wilson, Sanne Raven, Jelle Goossens, Raymond van Putten, Arnoud Meijer, Christian Notenboom. Daarnaast hebben velen nog aangegeven ook mee te gaan. Twijfel niet langer en schrijf je nu snel in!

De vereniging heeft het gehele weekend de beschikking over een groepsaccommodatie in Ermelo, waar we gezellig samen zijn en een aantal leuke activiteiten organiseren. Het is dus geen tafeltennisweekend! Er is genoeg te doen rondom de accommodatie. Het is mogelijk om een wandeling te maken in de bosrijke omgeving of te sporten op het speelveld. In de buurt is genoeg te doen! Globaal ziet het programma er als volgt uit:

Programma:
Vrijdag avond: spelletjesavond
Zaterdag overdag: sport en spel estafette
Zaterdag avond: BBQ en feestavond
Zondag: uitrusten en genieten van de omgeving

Kosten:
– 1 overnachting plus BBQ: 30 euro inclusief ontbijt
 2 overnachtingen plus BBQ: 35 euro inclusief ontbijt
 Alleen BBQ 12,50 euro
* Op het ontbijt na, moet voor de drankjes betaald worden. De drankjes worden natuurlijk wel tegen hele schappelijke prijzen aangeboden!

Aanmelden?
– meld je aan via arnoudmeijer84@gmail.com of jelle_goossens@hotmail.com of in de zaal op het inschrijfformulier op het prikbord
– geef aan of je 1 of 2 nachten blijft slapen of alleen komt BBQ’en
– verdere praktische informatie volgt

Voor de exacte accommodatie in Ermelo kijk je op www.vakantieboerderij.nl en zoek je naar de accommodatie ’t Schot in Ermelo!

Omdat we niet voor alle leden plek hebben, loopt de inschrijving tot dat het vol zit. Maak je clubgenoten enthousiast en meld je snel aan!

Sportieve groet van de organisatie,
Raymond van Putten
Niels de Boer