Wedstrijdverslagen uit de regio, week 2

Doordeweeks is er weer flink strijd geleverd door de regionaal spelende teams. Hier een verzameling van ingestuurde verslaggevingen.

Hilversum 19 – Vita 2  :  9 – 1
Leander 3, Oscar 3, Chris 2 en de dubbel (Leander en Oscar)

Oscar had blijkbaar na vorige week het wedstrijdvirus alweer te pakken. Met een smoesje over een verjaardag op een toekomstige speeldag ruilde hij met Fred. Kortom, hetzelfde trio stond vrijdagavond alweer klaar voor de tegenstander.

Chris verscheen eerder in de week weer netjes op de training om het balgevoel te verbeteren, waar Leander en Oscar als hongerige leeuwen niet konden wachten tot ze weer mochten aantreden.

Op papier leek de tegenstander goed te verschalken, al hadden ze in week 1 een verrassende overwinning binnengehaald. Snel bleek echter dat team 19 zich niet druk hoefde te maken. Enkel Chris verslikte zich in 1 tegenstander, maar om kwart over 11 was het klusje toch echt geklaard.

Volgende week geen training voor dit team. Op maandag mag het namelijk aantreden tegen mede titelkandidaat uit Nieuwegein. Dit keer dan echt met Fred in de opstelling.

Hilversum 20 – Werinon 1  :  4 – 6
Coen 0, Bep 0, Wietse 3 en de dubbel (Coen en Bep)

Hier een verslagje van team 20, uitkomend in de vierde klasse met de spelers Coen, Yvonne, Bep en Wietse die er als 4e man is bij gekomen. Thuis spelend werd er met 4-6 verloren van Werinon. Wietse deed voor het eerst mee en won er gelijk 3. Knap gedaan hoor.

Het dubbel werd gelukkig ook nog door Coen en Bep gewonnen. Ze waren gewoon even te sterk voor Coen en Bep. Maar we krijgen ze nog 1 keer, dan moet het toch beter gaan.