Team 19 nog steeds op stoom

Team 19 (Leander, Oscar, Chris en Fred) heeft nog steeds grote kans om in de 4e klasse kampioen te worden. De tweede helft van de competitie is goed van start gegaan: 2 overwinningen met 9-1. Eerst werd Woerden (nummer 3 op de ranglijst) met 9-1 verslagen. Alleen het dubbel ging verloren. In de tweede wedstrijd werd VITA (nummer 5) verslagen, wederom werd het dubbel verloren. Bij de start van de derde wedstrijd tegen TTVN Nieuwegein (nummer 2) stonden we 5 punten voor. Het begon niet helemaal voorspoedig. We stonden 2-1 achter, alleen Leander won zijn wedstrijd. Met de verloren dubbels van de afgelopen weken in gedachten, begonnen we de 4e wedstrijd. Dit keer speelden Leander en Fred een betere wedstrijd. We wonnen en stoomden meteen verder door naar een 4-2 voorsprong. Dit konden we niet doorzetten in een overwinning. Uiteindelijk speelden we gelijk.

De volgende 2 wedstrijden hebben we iets makkelijker dan de nummer 2. Wij spelen (maandag) nog tegen de nummer 4 (Fletio) en nummer laatst (TOVO). TTN Nieuwegein moet nog tegen Woerden (nummer 3, 6 punten achter ons) en tegen Fletio.

Als we gewoon onze wedstrijden blijven winnen en TTVN en Woerden doen geen rare dingen, dan worden we kampioen. We gaan er voor!

Door Fred Visser