Ook team 19 kampioen…

Team 19 (Fred Visser, Leander Korver, Oscar Timmers en Chris Notenboom)  moest in de laatste wedstrijd de zenuwen in bedwang houden.

In de laatste competitiewedstrijd in de 4e klasse had team 19 afgelopen vrijdag 6 punten nodig tegen hekkesluiter TOVO 2 om zich kampioen te kunnen noemen. En……in het verlengde van hun ambitie hadden ze niets aan het toeval overgelaten, want de spanning was er wel degelijk. Zo werd er gekozen voor de sterkste opstelling en Oscar en Leander  waren om 18.30 uur ( ’n pietsie overdreven) al bezig met de warming up (Oscar liep echte rondjes in de hele zaal..)

Uiteraard liet het moment surpreme niet lang op zich wachten. Fred had nog niet het 6e punt (het werd 6-1) binnen geslagen of de bloemen werden overhandigd en de champagnefles ontkurkt. Dat onze “ingehuurde” hoffotograaf hier mooie foto’s van wist te maken is overbodig te melden. Uiteindelijk werd het 8-2 winst en mag het team zich gaan voorbereiden op handhaving in de 3e klas. Ze hebben nog een hele bekercompetitie en zomer om de warming up te vervolmaken en te schaven aan hun techniek.

Heren, gefeliciteerd!

team 19 kampioen 4e klasse - voorjaar 2013

geschreven door: Jan Kroon (wedstrijdsecretaris)