Kees van Doorn wederom belangrijk voor Hilversum 15

3e klasse, Hilversum 15 – ZTTV 2:    5-5
Kees van Doorn 3, Jessie Hillebrand 1, Jasper Diekerhof 0   en de dubbel (Kees en Jessie)

Na een rustweek voor team 15 ging de tweede helft van het seizoen weer van start op 8 maart. Hilversum 15 bereidde zich voor op een zware avond, ZTTV koploper in de 3e klasse I kwam namelijk op bezoek. Uit werd verloren met 7-3, Johan Bollebakker won er toen twee helaas moest Johan voor de thuiswedstrijd verstek laten gaan i.v.m. zijn werk.

Jessie beet het spits af tegen de kopman van ZTTV, Jessie speelde tactisch een hele sterke wedstrijd. Dit resulteerde in een mooie overwinning voor Jessie in vier games. De tweede wedstrijd werd helaas verloren, maar deze had ook zomaar in het voordeel van Jessie kunnen vallen. De derde wedstrijd is er eentje om snel te vergeten, de tegenstander produceerde toverbal op toverbal waar Jessie geen antwoord op had. Maar al met al had Jessie laten zien dat zij zeker 3e klasse waardig is. En er kan weer een winstpunt achter haar naam bijgeschreven worden. Ook won zij samen met Kees het dubbel, dit voor de tweede keer op rij.

Als tweede speelde Kees, vooraf aan de wedstrijd vertelde Kees dat hij erg gebrand was om een hattrick te gaan scoren. Temeer omdat Kees in de uitwedstrijd naar eigen zeggen, MAAR 1 gewonnen had. Kees hield woord en hij pakte een hattrick, alleen in zijn eerste wedstrijd had hij moeite met de tegenstander. Er werd in vijven gewonnen, de andere twee wedstrijden werden vrij gemakkelijk binnen gesleept. Kees pakt dus weer een hattrick en hij lijkt zijn oude vorm te hebben terug gevonden.

Jasper mocht als derde aantreden, helaas werd het weer niet zijn avond. Echter had er met een beetje geluk meer ingezeten. Wederom zat Jasper weer erg dichtbij een winstpartij, zo werden er games verloren met 14-12, 19-17 en 13-11. Eens moeten de ballen toch goed gaan vallen in het voordeel van Jasper. Wel is nu elke week een vooruitgang te zien in het vertoonde spel van Jasper, nu moet dat ook nog een keer beloond gaan worden met een winstpartij. Jasper blijft hard door trainen op de maandagavond, en dan komt het vertrouwen in zijn spel vanzelf terug.

Volgende week gaat Hilversum 15 naar Amersfoort om daar aan te treden tegen Over ’t Net.

Met dank aan Jasper Diekerhof voor het schrijven van het verslag