Hilversum 19 treft waardige tegenstander

TTVN Nieuwegein 4 – Hilversum 19 :  6 – 4
Fred Visser 2, Oscar Timmers 2, Christian Notenboom 0

Het team heeft vorige week maandag (waarom zijn er toch clubs die op een maandag willen spelen…) een waardige tegenstander getroffen. Vooraf was al bekend dat het een zware dobber zou gaan worden. Hoewel Leander reserve stond vond hij het blijkbaar zo spannend dat hij als eerste op de club klaar stond om aan te moedigen/coachen. Omdat Leander toch ook zijn spullen had meegenomen (we verdenken hem ervan dat hij hoopte op zware buikgriep bij iemand in het team) vulden we hem op het wedstrijdformulier in als dubbelspeler. Immers, de eerste 2 weken werden er klinkende overwinningen gescoord met de Oscar/Leander dubbel.

Klaar voor de wedstrijd mocht Oscar de kop eraf bijten wat hij dan ook met een mooie overwinning deed. Helaas werden de volgende 5 wedstrijden allemaal aan Nieuwegein gegeven. Fred moest even wedstrijd ritme opbouwen en Chris kwam iedere keer net wat te kort. Zelfs de normaal soepele dubbel van Oscar en Leander ging de andere kant op.

Blijkbaar zijn er teams die Hilversum 19 niet zomaar het kampioenschap willen gunnen en dat we toch echt meer van ons kunnen moesten laten zien. Fred en Oscar wisten na deze realisatie nog 3 extra punten toe te voegen aan onze zijde. Chris die de laatste wedstrijd tegen de lastigste tegenstander (nog 100%) mocht aantreden wist het zelfs even spannend te maken, maar trok helaas toch aan het kortste eind. Voor de volgende keer gaat Hilversum 19 alles uit de kast trekken als Nieuwegein in de 2e helft van de competitie bij ons op visite komt. Dan moet er een duidelijke overwinning neergezet worden om de kampioensaspiraties kracht bij te zetten.