3 teams kampioen bij de afdelingssenioren

Op de laatste (afdelings)competitieavond in dit seizoen viel er nog het nodige te beleven. Niet alleen kon een enkel team nog degradatie ontlopen, maar er waren er ook die nog promotiekansen hadden.

In een uiterst spannende wedstrijd lukte het team 11 (2e klasse) om kampioen te worden. Daarvoor moesten ze wel met 7 – 3 winnen, want bij 6 – 4 winst zou de tegenstander kampioen zijn (en terwijl Hilversum de uitwedstrijd met 7 – 3 verloren had). Niels de Boer bezweek in de laatste wedstrijd niet onder de druk. Tezamen met Elske (de Vries) en Martijn (Iterson) werd het ultieme doel bereikt. Teamgenote Kelly (Leideritz) was er dit keer alleen voor de aanmoedigingen.

Namens de vereniging hebben de kampioenen een blijk van felicitatie overhandigd gekregen.

De volgende 3 teams hadden “hun schaapjes al eerder op het droge”.

Team 4 (bestaande uit Donald (Hessing), Tjarko (Bosma), Jan (Dubelaar) en Robert (van de Horst) promoveerde van de hoofdklasse naar hun vertrouwde stek in de derdedivisie.

Team 9 (bestaande uit Alex (Halsema), Martin (Westerbeek), Hans (Hermsen) en Michiel (Vloemans)) promoveerden van de tweedeklasse naar de eerste. (Helaas zonder kampioensfoto)

Tot slot team 23 (bestaande uit Arnold (van Dongen), Ernst (Baars), Harmen (Huidenkoper) en Chris (van Driel)) zijn van de vijfde klasse naar de vierde klasse gegaan.

Namens alle leden van Hilversum:” Gefeliciteerd!!