Geslaagde Try Out Para-tafeltennis op 16 juni 2024

Op 16 juni 2024 vond een zeer geslaagde Try Out Para-tafeltennis plaats. In totaal stonden er twee schuiftafeltennistafels en drie rolstoeltafeltennistafels klaar om geïnteresseerden te verwelkomen. Vijf paraspelers namen deel aan dit evenement. Er werd deelgenomen door spelers van verschillende tafeltennisverenigingen, waaronder SEV, Alexandria en Amersfoort. Onder deze spelers bevonden zich twee paratrainers die actief zijn binnen hun eigen vereniging.

Onze vereniging werd ondersteund door meerdere enthousiaste vrijwilligers die zich inzetten om de afdeling Para-tafeltennis te helpen. Banketbakker Matthijs Boon sponsorde, net als bij eerdere evenementen, diverse heerlijke koeken voor bij de koffie en thee. De belangstelling van onze eigen trainers werd zeer gewaardeerd door alle betrokken partijen.

Tijdens de dag werden er afspraken gemaakt voor toekomstige evenementen en toernooien. Er werd met veel plezier gespeeld, gesparred en getraind door alle deelnemers. De onlangs door de Dirk Kuijt Foundation beschikbaar gestelde sportrolstoelen werden volop gebruikt. Er werden oplossingen bedacht en waardevolle informatie uitgewisseld.

Kortom, we kijken terug op een zeer geslaagde Try Out Para-tafeltennis. We danken iedereen die heeft bijgedragen aan dit succes en kijken uit naar de volgende evenementen!