TTV Hilversum steunt sponsoractie voor Stop Hersentumor

Enkele maanden geleden werden wij geconfronteerd met het overlijden van ons bestuurslid en wedstrijdsecretaris Jan van de Kuilen. Jan werd getroffen door meerdere hersentumoren, een aandoening die in 79 procent van de gevallen dodelijk is. Op verzoek van haar vader is Jans dochter een actie gestart om geld in te zamelen voor de Stichting Stop Hersentumor.

Het idee werd geopperd om met een groep meiden de Nijmeegse Vierdaagse te gaan lopen. Jammer genoeg zijn van alle meiden die zich hadden aangemeld voor de sponsoractie, alleen Anca en haar vriendin Dionne de Hoop ingeloot. Toch willen de meiden doorzetten, onder het motto ’alle kleine beetjes helpen’. TTV Hilversum steunt het initiatief van harte. Tevens willen de sponsoractie onder de aandacht te brengen van onze leden. Wij hebben als club veel te danken aan Jan van de Kuilen. Hij heeft zich op diverse gebieden jarenlang verdienstelijk gemaakt voor onze vereniging.

Anca en haar vriendin lopen van 16 t/m 19 juli a.s. de 4 x 40 kilometer van de Nijmeegse Vierdaagse ten behoeve van de Stichting Stop Hersentumor. Wil je hun actie steunen, dan kun je een bedrag overmaken naar rekeningnr. 388294701 t.n.v. TTV Hilversum o.v.v. Bijdrage sponsoractie Anca. Onze penningmeester Wim Oud zorgt ervoor dat het geld op de bestemde plek terecht komt.

’Steun ons, duim voor ons en denk aan ons’, zegt Anca. Ze bedankt iedereen die mee wil doen aan de actie.