Schrijf je via TTapp in voor de Bekercompetitie 2016

Eind april gaat de Bekercompetitie weer van start. Ook dit jaar kun je weer mee doen met de bekercompetitie die begint op 25 april. Deelname is gratis én staat open voor alle Hilversum-leden (recreanten én senioren).

Bekercompetitie
Het bekertoernooi wordt gespeeld in een halve competitie van poules van 4-teams. Daarna volgt een knock-out systeem. De nummers 1 en 2 (en eventueel enkele nummers 3) van de poules plaatsen zich voor de eerste afvalronde. De eerste ronde zal zijn in week 17 (25 april t/m 1 mei).

Wijzigingen
TTapp
De belangrijkste wijziging is dat de bekercompetitie zal worden geregistreerd en bijgehouden in TTapp. Via de bekerpagina van TTapp kan ieder lid zijn/haar team invoeren. Mocht je nog niet bekend zijn met TTapp óf aan een bestaand bekerteam toegevoegd willen worden, dan kun je contact opnemen met bekersecretaris Jack Fellinga. Inschrijving is mogelijk tot 18 april.

Teamgrootte
Een bekerteam mag dit seizoen uit maximaal 7 spelers bestaan. Daarnaast dient elke speler die mee wil spelen in knockout-fase, minimaal 1 wedstrijd in de poule-fase meegespeeld te hebben.

Op de site van de afdeling (https://midden.nttb.nl/competitie/bekercompetitie/huidig-seizoen/) staat het nieuwe (!) bekerreglement en de andere wijzigingen die dit jaar worden doorgevoerd. Lees die goed door om straks problemen te voorkomen.
We hopen dat ook dit jaar TTV Hilversum weer met veel teams is vertegenwoordigd.
Met vriendelijke sportgroeten,
Jack Fellinga