Inschrijving clubkampioenschappen van start

Op 7 december bijten de G en H-licentieklasse alsmede de recreanten op dit niveau de spits af. Een week later de F-licentiehouders. Zie ook het onderstaande schema.

De rating die je hebt, is bepalend voor de klasse waarin je speelt. Op de site van ttkaart.nl is deze te vinden. Globaal een rating tot 240 (= t/m team 19) valt in de categorie G en H. Bij twijfel biedt de organisatie uitsluitsel.

Aanmelden kan door een email te sturen naar jan.kroon@casema.nl of het inschrijfformulier op het mededelingenbord in de kantine in te vullen.

Vrijdag 7 december G + H licentiehouders + Recreanten
Vrijdag 14 december F licentiehouders
Vrijdag 21 december E licentiehouders
Vrijdag 4 januari D licentiehouders
Vrijdag 11 januari A t/m C licentiehouders

De spelregels:

• Vooraf opgeven per email: jan.kroon@casema.nl of inschrijven via het inschrijfformulier op het mededelingenbord
  • Er wordt een poulesysteem gehanteerd en daarna een afvalsysteem.
  • De poules worden samengesteld op basis van het ratingcijfer.
  • Leidraad hierbij is de laatste vermelding op “TTKAART.NL”
  • Afhankelijk van de deelname kunnen licentieklassen samengevoegd worden.
  • Aan de hoogst geëindigde spelers in een licentieklasse zal gevraagd worden of ze willen deelnemen in de hogere licentieklasse.
  • Na overleg met de jeugdcommissie kunnen jeugdspelers toegevoegd worden.
  • Bij geschillen beslist de wedstrijdleiding

Jan Kroon, organisatie.