Uitnodiging: Eredivisiefinales Tafeltennis Najaar 2012

Beste tafeltennisliefhebber,

Aanstaande zondag 23 december om 12 uur worden bij Tafeltennisvereniging Hilversum wederom toptafeltenniswedstrijden gespeeld.

Eredivisiefinale Heren

Enjoy&Deploy Taverzo – TTV Scyedam

Eredivisiefinale Dames

TTV Dozy Den Helder/Noordkop – LTV Scylla

Promotie/Degradatie Ere/1e-divisie Heren

Tafeltennis Zwolle – Pecos

Het belooft weer een fantastische middag te worden. Voor meer achtergrondinformatie over de herenfinale, verwijzen wij u naar het programmaboekje of ga direct naar de trailer zoals beiden geproduceerd in opdracht van Enjoy&Deploy. De spelers en de sterktevolgorde van de diverse teams treft u hieronder aan.

Het speeladres is : Vaartweg 52 te Hilversum. Link naar: routebeschrijving en de parkeerinstructies

Neemt u vooral familie, vrienden en kennissen mee om te genieten van tafeltennis op hoog niveau in een sfeervolle kerstomgeving met muziek, eten en drinken . Toeters en bellen zijn meer dan welkom, evenals posters en spandoeken. Wel dienen deze op de daarvoor bestemde plaatsen te worden aangeplakt (volg de instructie van de vrijwilligers).

Wij hopen u aanstaande zondag te mogen verwelkomen. De toegang is natuurlijk gratis.

Sterkte volgordes:

TTV Dozy Den Helder/Noordkop LTV Scylla