Kom aanstaande zaterdag naar Hazerswoude

De landelijke tafeltenniscompetitie nadert z’n ontknoping. Voor onze vereniging kan zaterdag 20 april een bijzondere dag worden. Voor het eerst kan een team van onze vereniging het kampioenschap in de één na hoogste klasse, de eerste divisie, in de wacht slepen.Indien Hilversum er zaterdag in slaagt 4 punten te scoren tegen naaste concurrent Avanti, dan is Hilversum kampioen en mag het een promotiewedstrijd spelen voor plaatsing in de eredivisie.

Kampioenschap eerste divisie:

Zaterdag 20 april a.s. om 15 uur
Avanti 1 – Hilversum 1
Speelzaal Avanti, Sportparklaan 2, 2391 AX Hazerswoude Dorp.

Het zou mooi zijn wanneer Merijn de Bruin, Tycho Dekkers, Arnoud Meijer en Frank Rengenhart zaterdag steun krijgen van een grote schare Hilversum-supporters. We doen dan ook een oproep om zaterdag naar Hazerswoude te komen. Het bestuur coördineert het vervoer.

Wil je graag mee, maar heb je geen vervoer, laat het ons weten.
Beschik je over een auto en kun je één of meerdere supporters meenemen, geef het ons door.

————————————————————————–

Stuur dit formuliertje naar wim_oud@planet.nl, dan krijg je van ons uiterlijk vrijdag bericht over het vervoer

Svp aankruisen wat van toepassing is.

O  Ik ga zaterdag a.s. ons team aanmoedigen in Hazerswoude.
Ik kan …..  personen meenemen. Mensen die meewillen, kunnen mij bellen: tel: …………………………………..

O Ik wil graag mee naar Hazerswoude, maar heb geen vervoer.

______________________________________________