Kandidaten voor de percentagebeker

Met nog twee wedstrijden te gaan in zowel de landelijke- als de afdelingscompetitie is het de vraag wie er dit najaar de percentagebeker gaat winnen. Halverwege de competitie lanceerden wij al een korte voorbeschouwing over de – serieuze- kandidaten. Dat het nog erg spannend is blijkt uit het gegeven dat er nog maar liefst drie ongeslagen spelers zijn.

1.

Yury Reijersen (21)
Carla van der Hulst (18)
André Louwen (12)

100%

2.

Jelle Goossens (23)

96%

3.

Marianna Rolikova (20)
Guusje Hendriks (20)
Duco Lieste (20)

95%

4.

Jan Dubelaar (17)
Donald Hessing (17)

94%

Tussen haakjes staat het aantal gewonnen wedstrijden; de nummers 2 t/m 4 hebben ieder slechts één wedstrijd verloren én wachten hun kansen af. Guusje en Jelle zagen we ook in de voorjaarscompetitie al in de ranglijst terugkomen, maar helaas werden zij toen net geen kampioen: aankomend jaar wacht hun dan ook een grotere uitdaging in resp. Eredivisie dames en 1e divisie heren. Ook voor alle andere spelers in dit klassement geldt dat zij zeer waarschijnlijk dit najaar met hun team kampioen zullen gaan worden.

geschreven door Duco Lieste namens het Wedstrijdsecretariaat.