Dames 1 blijft op kampioenskoers

Dames 1 speelde een week eerder dan de rest al hun 6e competitiewedstrijd.

De Treffers – Hilversum: 1-9
Marianna Rolikova: 3, Elisa Stuveling: 2, Guus Hendriks: 3 en het gewonnen dubbelspel.

Na de gewonnen wedstrijd van vorige week tegen naaste concurrent Zwolle speelde dames 1 in dezelfde opstelling tegen De Treffers Roelofarendsveen. De dames van Hilversum kwamen vlot op een 4 – 0 voorsprong waarbij Guus en Marianna allebei een game verloren van respectievelijk Samenda Schipper en Lisanne Wassenberg. Na het gewonnen dubbelspel speelde Elisa tegen Samenda Schipper. Die partij ging in vier games verloren. In de resterende partijen kwamen de spelers van Hilversum niet meer in de problemen waardoor de eindscore 1-9 werd.

Met een wedstrijd meer gespeeld hebben de dames nu een voorsprong van 14 punten op De Treffers en 16 punten op Zwolle.

Marianna Rolikova speelt mooie forehand topspin - najaar 2013