We willen jouw hulp…

Met zoveel regionale spelers (jeugd en senioren) willen we daar graag wedstrijdverslagen over plaatsen op de website. Maar de beste verslaggever… zijn jullie zelf. Doe mee, schrijf een verslagje van de wedstrijd en… win?

Winnen? Met het schrijven van een stukje?

Je leest het goed, er valt wat te winnen. Voor zowel de jeugd als senioren willen we een ludieke prijs opzetten die in principe iedereen kan winnen. Ieder verslagje dat een team instuurt staat garant voor “1 lot”. Aan het einde van het seizoen zullen we dan de prijs verloten tussen de vergeven loten. Heeft je team veel stukjes geschreven, maak je dus automatisch meer kans.

Prijs?

De prijs is nog te bepalen. Heb je een leuke ludieke prijs die je zou willen winnen, noem deze in de reacties hieronder. In principe is er geen budget, maar des te creatiever kunnen de prijzen misschien dan wel worden. Weer eens wat anders dan nieuwe rubbers… Mogelijke suggesties?:

• Als team krijg je 1 thuiswedstrijd een coach uit de hoogste teams, misschien eredivisie? (onder voorbehoud dat ze bereid zijn… vast wel toch?)
  • Als jeugdteam mag je samen met de trainer bepalen wat er tijdens een training gedaan wordt.
  • Als seniorenteam hoef je het komende jaar geen bardienst te draaien (als je ze graag doet, mag je er ook 1 extra winnen)

Je ziet, dit zijn slechts suggesties. Zelf een suggestie, plaats je reactie onder dit bericht en binnen 2 tot 3 weken maken we de definitieve prijzen bekend.

Regels?

Je verslagje bevat:

• de uitslag van de wedstrijd en de individuele resultaten,
  • een kort verslag van de wedstrijd,
  • stuur het verslagje voor maandag 12:00 s’middags op naar redactie@ttvhilversum.nl,
  • alleen van senioren wordt minimaal 100 woorden verwacht.

optioneel:

• Stuur een eigen foto mee als begeleiding bij het stukje.

Wat gebeurt er dan met de ingezonden stukjes?

De stukjes worden gebundeld en maandag als nieuwsbericht op de website geplaatst waarmee je team direct berucht en beroemd is binnen de vereniging. Wie weet win jij aan het einde van het seizoen een leuke prijs. Dus stuur je verslagjes in en reageer hieronder wat voor prijs we moeten regelen.