Tot 31 maart aanmelden voor Daviscup en Familietoernooi!

Al ingeschreven voor het Daviscup en Familietoernooi? Zo niet, doe het dan snel. Zoek een maatje en schrijf je in als Daviscupteam. Je kunt je nog tot 31 maart aanmelden voor dit evenement.

Wie kunnen er meedoen?

1. Alle jeugd en seniorleden kunnen zich inschrijven. Twee senioren of twee jeugdleden kunnen samen een team vormen. Een seniorlid en een jeugdlid samen kan ook.
  2. Een jeugdlid of seniorlid kan zich ook inschrijven met een familielid of iemand anders die geen lid is van TTV Hilversum. Het mag ook een vriend, kennis of buurman zijn. Een lid en een niet-lid vormen dan samen een team.  Het toernooi start om 10 uur. De prijsuitreiking is uiterlijk 18 uur.
  3. Hoe wordt er gespeeld? De games gaan tot de 21 en worden gespeeld met handicap volgens het Daviscup-systeem,Er is ook een troostronde.
  4. De toernooicommissie looft een prijs uit voor het team dat in de meest originele outfit achter de tafel verschijnt. Voel je vrij om een passende naam voor je team te bedenken.  Vermeld direct de naam van je team op het inschrijfformulier!
  5. NB: Wil je graag meedoen maar heb je nog geen teamgenoot, dan kun je je ook individueel aanmelden! De organisatie zoekt dan een teamgenoot voor je.
  6. Inschrijving kan tot uiterlijk 31 maart en gaat per team. Dat kan door het onderstaande strookje in te vullen en te e-mailen naar e.staffhorst@planet.nl Je kunt je ook opgeven op de club door het team in te vullen op de verzamelinschrijflijst die op het prikbord hangt.
  7. Verzin een originele outfit voor je team
  8. Deelname is gratis. De toernooicommissie stelt prijzen beschikbaar voor de beste teams. Er is ook een troostronde met prijzen.
  9. Er wordt gespeeld het Daviscup-systeem, d.w.z. vier enkels en één dubbel. Er wordt gespeeld in één of meerdere klassen.
  10. Inschrijving gaat per koppel, waarbij de sterkste speler als nummer A wordt geregistreerd en de tweede speler op de B-positie staat.