Nanda Bloom scoort hattrick

Jeugd, 3e klasse. Hilversum 4 – SVE 5: 5-5
Nanda Bloom 3, Brian van Londen 1, Djermo Roest 1

Vanwege de voorjaarsvakantie werd deze wedstrijd 9 februari gespeeld i.p.v. de 16e. Nanda was in topvorm deze week en won 3 partijen, Djermo had een wat mindere dag, waarschijnlijk  vanwege nare familieomstandigheden en minder trainen afgelopen week en moest het doen met 1 winstpartij. Brian speelde zoals altijd zeer gedegen, maar wist ook slechts 1 partij op zijn naam te schrijven

Djermo begon de wedstrijd tegen de altijd lastige en gevaarlijke Tobias Kers en verloor zijn partij met 3-0. Daarna trad Brian aan, en hij maakte dit verliespunt direct goed door te winnen van Hans van Duijn, ook Nanda won daarna van Manuel Rincon, wat de stand op 2-1 bracht voor Hilversum.

De dubbel combinatie Brian/Djermo bleek geen goede keuze, het was dan ook de 1e keer dat de heren samen dubbelden en ze verloren deze wedstrijd, wat de stand weer gelijk bracht.

Na de pauze mocht Brian aantreden tegen Tobias en hij verloor helaas. Djermo mocht daarna tegen Manuel die het geluk echt aan zijn zijde had. Djermo verloor deze partij met 3-1 wat de stand bracht op 2-4 voor SVE.

Nanda maakte de achterstand gelukkig wat minder klein door te winnen van Hans. Brian verloor daarna nipt van Manuel in een spannende 5 setter. De stand was op dat moment 3-5 voor SVE4.

De laatste twee wedstrijden hebben we tegelijkertijd op 2 tafels gespeeld.  Ruimte zat in de grote zaal van Hilversum. Nanda wist knap te winnen van Tobias met 3-1 en ook Djermo wist zijn laatste partij te winnen met  3-1 van Hans.

Dit bracht de eindstand op 5-5, wat een mooie uitslag is, want de teams waren gelijkwaardig. Na drie speelrondes waarin Hilversum 5 ,  1 wedstrijd wist te winnen en 2 gelijk speelde staat jeugd 5 tot nu toe op een mooie 1e plaats in de competitie. Onze concurrent Rega 4 staat met 2 gespeelde rondes en 6 punten achter op de 3e plek.