Kerstevenement jeugd, geen vrijspelen op 13 december

Komende vrijdag, 13 december, vindt het jaarlijkse kerstevenement voor de jeugd plaats. Dit betekent dat er deze avond niet kan worden vrijgespeeld door senioren. Aan dit evenement, dat in het teken staat van samenzijn en gezelligheid, nemen zowel jeugdleden van Hilversum als Bijmaat deel.

Vanaf 16 uur is er een dubbeltoernooi, waarbij gespeeld wordt met handicap en moeten de spelers elke ronde een nieuwe speelkaart trekken om te bepalen met wie ze samen een koppel vormen. Daarna gaan alle deelnemers aan de feestelijk versierde tafels voor de kerstmaaltijd. Een aantal ouders is druk in de weer met de voorbereidingen voor dit gezamenlijke diner. Na het eten is het tijd voor de spelletjesavond. Er is een zeer ruime keus aan spelattributen en de praktijk leert dat de jeugdleden onder elkaar zich ook zonder tafeltennis prima kunnen vermaken. Ook de diehards hoeven zich geen zorgen te maken: ze mogen hun batje uit de tas halen. Kortom een avond voor elk wat wils, die eindigt om 23 uur.