Jeugdtrainingen gaan volgende week van start

De zomervakantie is bijna achter de rug. Dit betekent dat de jeugdtrainingen van TTV Hilversum weer gaan beginnen. Vanaf volgende week (18 augustus) gaan alle trainingen weer van start. De trainingsgroepen zijn opnieuw ingedeeld. Er zijn ook enkele nieuwe trainers: naast de bekende namen Niels de Boer, Danny Mol, Arnoud Meijer en Eugène Staffhorst gaat ook Hans den Blanken wekelijks jeugdtraining verzorgen op de woensdag. Hans speelt al vele jaren met succes in de landelijke competitie bij TTV Hilversum. Hij wil zijn jarenlange ervaring graag overdragen aan de jeugd.

Daarnaast gaat Nathan van der Lee  (zie foto) dit seizoen op donderdag training geven aan de jeugdselectie van onze vereniging. Nathan is ex-jeugdinternational en Nederlands jeugdkampioen. Hij nam deel aan diverse EK’s. Vorig seizoen speelde hij al voor TTV Hilversum en ook komend seizoen maakt hij deel uit van het eerste herenteam, dat uitkomt in de eredivisie.

Alle jeugdleden hebben inmiddels persoonlijk bericht gekregen over de indeling. Meer informatie is te verkrijgen bij de trainingscoördinator, Eugène Staffhorst: e.staffhorst@planet.nl

Zie ook de info in het menu onder jeugd:
Trainingen
Contact Trainers