Jeugdteams ook in de 2e week vol in actie

Met deze keer ingestuurde stukjes van Hilversum 2 en 6. Namens de redactie bedankt.

SVE 3- Hilversum 2: 2-8
Djermo 3, Fons 2, Lars 2 en de dubbel

Het allereerste punt van deze middag ging in een 5 setter naar de thuis spelende club SVE 3. Maar dit bleek absoluut niet van invloed te zijn op de mannen van Hilversum. Fons knalde in de 2e wedstrijd met een 3-0 overwinning. Djermo had er vervolgens een 4 setter voor nodig om het punt binnen te halen. De dubbelcombinatie Fons/Djermo gaf bij een 2-0 voorsprong de volgende 2 sets uit handen, maar de heren maakten dat weer goed door de laatste set met 6-11 te winnen. Zo stond het bij de pauze 1-3 voor Hilversum.

Lars maakte daar in de 5e wedstrijd knap 1-4 van en ook Djermo won zijn volgende wedstrijd in set standen van 6-11, 4-11 en 6-11. Vervolgens was het de beurt aan Fons. Net als vorige week kon hij zijn 5 setter net niet winnen. Stand 2-5. Djermo en Lars wisten daarna allebei nog een punt te scoren, in wederom 4 en 5 sets. Fons had zich absoluut niet van de wijs laten brengen en in wederom een 5 setter werd dit gevecht uiteindelijk beloond met een verdiende overwinning voor Fons. Einduitslag 2-8 voor jeugd 2.

Jeugd 2 staat op dit moment met een wedstrijd minder gespeeld op een prachtige 3e plaats.  Stand competitie: 1e  HTTC1  3-19,  2e Rega3  3-17,  3e Hilversum2  2-15.

Hilversum 6
Davey Bredenbeek , Jelle Mulder , Niek van Tongeren en Jari Smallenburg.

eerste competitie wedstrijd:  Shot – Hilversum 6: 4 – 6

De eerste competitie tegen Shot begon niet goed. Onze speler Davey werd op het laatste moment ziek, dus moesten we met twee man aan de wedstrijd beginnen. Ondanks dat Jelle en Jari met 0-3 achterstand begonnen hebben we deze wedstrijd uiteindelijk met 4-6 winnend af kunnen sluiten. Jelle heeft alle 3 zijn wedstrijden gewonnen en Jari heeft er 2 gewonnen. De dubbel hebben we gelukkig ook kunnen winnen  en ze hadden ook nog de dubbel gewonnen.

De tweede competitie wedstrijd:  Hilversum 6 – Almeerspin 5: 6 – 4

De tweede competitie was een thuiswedstijd . We  moesten tegen de koploper Almeerspin 5. Zij hadden hun vorige wedstrijd met 9-1 gewonnen en ik vreesde een zeer lastige tegenstander. We speelde deze dag met Davey , Niek en Jari. Jari mocht de spits afbijten en won de partij met 3-1. Daarna was het de beurt aan Niek. Helaas verloor hij deze spannende partij net met 2-3.Vervolgens was  Davey aan de beurt en hij won met 3-2. Wederom een spannende partij welke alle kanten op kon gaan. Jelle was inmiddels ook gekomen om te kijken en om zijn team aan te moedigen. Jelle opperde of hij soms de dubbel mocht spelen en het team vond dit geen probleem. De dubbel werd gespeeld door Jelle en Jari. Dit bleek een goed duo te zijn want ze wonnen hun dubbel met 3-1. Vervolgens was het de beurt weer aan Niek en hij revancheerde zich van de eerste partij en sleepte de pot binnen met 3-3-. Jari won vervolgens ook zijn partij met 3-1. Ook  Davey won in een spannende partij met 3-2. Daarna leek het wel of we onze energie hadden verspeeld want de laatste 3 partijen werden alle 3 verloren.

De volgende competitie wedstrijd spelen we tegen Rega 5 en hopelijk winnen  wij die ook.

Geschreven door: Jari Smallenburg