(Jeugd) Hilversum 5 scoort een mooie overwinning

Vanwege verwarring bij de redactie, een verlaat jeugdverslag van Hilversum 5.

Jongens vierde klasse: Hilversum 5 – Tielse TC 1 :    7 – 3
Jeroen Lugtenburg 3, Davey Bredenbeek 2, Jelle Mulder 1 en het gewonnen dubbelspel (J+J).

Onder toeziend oog van coach Mark Edo Mulder hebben de jongens van het vijfde jeugdteam een mooie overwinning in de wacht gesleept. In een klasse hoger spelend dan vorig seizoen wist Hilversum 5 er een 7-3 overwinning uit te slepen. Een uitgestelde wedstrijd die bij uitzondering op de vrijdagavond gespeeld werd.

Bij de rust stond Hilversum al met 3-1 voor, waarbij alleen Jelle zijn partij met 11-9 in de 5e verloor. Hilversum stoomde door naar een 6-1 voorsprong, waarna opnieuw Jelle zijn laatste partij verloor, ook Davey verloor zijn laatste wedstrijd, nadat hij zijn vorige partijen met 3-0 had gewonnen. De man van de avond was Jeroen, hij won knap alle drie zijn partijen. Het trainingskamp in “Goirle” heeft Jeroen goed gedaan zo bleek.

Jeroen Super Saturday Jeugd 6-10-2012 221

Geschreven door: Jelle