(Jeugd) Hilversum 2 behaalt een mooie overwinning in eigen huis

Het 2e team levert deze week wederom een verslag in. Op deze manier zijn ze de enige kanshebber van een prijs…  Lees: We willen jouw hulp…

2 klasse:  Hilversum 2 –ATC Almere 2:  8 – 2
Fons Verkerk 3, Djermo Roest 3, Aakanksh Singh 1 en de dubbel

Voor Hilversum 2 kwamen dit weekend Fons, Djermo en Aakanksh in actie. Fons was in optima forma en ook Djermo stond te popelen om na 3 weken niet mogen tafeltennissen te laten zien dat hij het nog niet verleerd was. Aakanksh voelde zich niet helemaal 100% en had deze dag ook erg veel last van netballetjes die in het voordeel van Almere uitvielen.

De 1e wedstrijd van Fons tegen Daniel ging erg snel, wat een prachtige 3-0 opleverde. Djermo begon zijn 1e wedstrijd ook erg goed door de 1e 2 sets te winnen. Daarna gaf Djermo de volgende 2 sets aan de tegenstander door een aantal verkeerde services. Gelukkig kon Djermo zichzelf hervinden en won de 5e set met 11-6. Aakanksh wist zijn partij tegen Milo ook sterk te winnen met 3-0. De dubbel tussen Fons en Djermo blijkt een prima combinatie te zijn. Alhoewel beide mannen pas een paar keer samen hebben gedubbeld zijn zij wel iedere keer succesvol. Deze overwinning brengt de tussenstand op 4-0 voor Hilversum.

Na de pauze wist Djermo zijn 2e wedstrijd ook te winnen met setstanden van 11-8, 11-3 en 11-4. De volgende wedstrijd van Fons werd nog even spannend in de 3e set die hij verloor met 12-14. Maar door de 4e set  te winnen met 11-4 werd duidelijk dat Fons toch echt de betere speler was. Aakanksh verloor de volgende wedstrijd met 3-1, met name door de vele netballetjes die in het voordeel van Almere uitvielen. Dit bracht de stand op 6-1 voor Hilversum. Djermo moest toen tegen Milo die hij al eerder was tegengekomen tijdens de finale van de midden meerkampen. Ook dit maal wist Djermo van hem te winnen met 3-1.  In de laatste wedstrijd van Aakanksh bleek inderdaad dat de vermoeidheid en het zich niet lekker voelen begon op te spelen en hij verloor deze wedstrijd dan ook met 3-0. De laatste wedstrijd van Fons werd weer een spannende 5 setter die in het voordeel van Fons werd beslist.

Met deze 8-2 overwinning staat jeugd 2 op een voorlopig mooie 1e plaats in de competitie.

Jeugd - Team 2 002