Jeugd 2 wint van Huizen

zou het genoeg zijn om 1e te worden? Lees het en je weet het.

Hilversum 2- Huizen 2: 8-2
Fons 3, Djermo 3, Aakanksh 2

Ook de laatste wedstrijd van dit seizoen werd op verzoek van de tegenstander op een ander tijdstip gespeeld. Daar er niet veel data beschikbaar waren, werd er op donderdag 28 november 17.00 uur gespeeld. Het gehele team was op deze wedstrijd aanwezig en kwam in actie. Fons begon met een klinkende 11-0 in de 1e set. Ook de 2e en 3e set ging met 11-3 en 14-12 naar Fons. Ook Djermo wist in 3 sets te winnen van Jasper. Aakanksh won de 1e set tegen topspeelster Kristel, maar moest daarna het onderspit delven. Ook Jurgen kwam in actie en wel om de dubbel samen te spelen met Djermo. Deze combinatie was al vaker succesvol gebleken en de verwachtingen waren dan ook hoog. Helaas verloren de mannen deze wedstrijd. Omdat er natuurlijk ook gegeten moest worden, had de moeder van Fons besloten om beide teams en begeleiding te trakteren op heerlijk gemaakte soep en broodjes. Dit viel in goede aarde bij zowel Hilversum als Huizen, gezien de soep zo goed als op is gegaan. Afra had gezegd dat ze wat extra peper in de soep had gedaan voor de actie en pit van het team. Dat had inderdaad het effect dat zowel Fons, Djermo en Aakanksh met mooie set standen de rest van hun wedstrijden wisten te winnen. De einduitslag werd hierdoor 8-2 voor Hilversum 2.

Met deze uitslag is Jeugd 2, 2e geworden in de competitie met slechts 2 punten achterstand op de nummer 1 SVE en met maar liefst 9 punten voorsprong op de nummer 3 ZTTV. Een prachtig resultaat als je je realiseert dat bijna het gehele team voor het eerst uitkwam in de 2e klasse.

Top gedaan mannen, jullie mogen trots zijn op jezelf!!!

November 3 622

November 3 623