Jeugd 2 weer op de 1e plaats

Ze blijven strijden voor het kampioenschap.

ATC Almere 2-Hilversum 2: 1-9
Aakanksh 3, Fons 3, Djermo 3

Vol goede moed begonnen de mannen aan de wedstrijd tegen  het wat zwakkere Almere. Doel deze week was de 1e plaats terugpakken in de competitie. Fons trapte af tegen Milo en haalde het 1e punt binnen in een makkelijke drie setter. Djermo herhaalde dat kunstje tegen Leon. Aakanksh had er een 5 setter voor nodig om ook het winstpunt binnen te halen. De dubbel Fons/Djermo bleek ook deze week geen succes. De 1e set werd nog gewonnen met 11-2, maar de overige gingen met 11-9,11-7 en 12-10 naar Almere. De overige wedstrijden werden relatief makkelijk gewonnen, maar Aakanksh had wat meer moeite met zijn tegenstanders. Door goed spel van Aakanksh wist hij zijn partijen in een 5 en een 4 setter toch te winnen. Eindstand 9-1 voor Hilversum. Missie geslaagd!

Door deze mooie uitslag staat jeugd 2 nu weer op de 1e plaats in de poule, met 1 puntje voorsprong op concurrent SVE.