Jeugd 2 scoort gelijk tegen Huizen

Wat ervoor zorgde dat knap de eerste plek in de poule vastgehouden werd.

Huizen 2- Hilversum 2: 5-5
Aakanksh 2, Djermo 2, Jurgen 1

Een spannende wedstrijd deze week, de nr. 2 tegen de nr 1.  Van  te voren hadden we al bedacht dat dit geen makkie zou worden. En dat bleek ook wel, want de wedstrijden werden om en om gewonnen. Slechts 3 wedstrijden werden in 3 sets gespeeld, de overige gingen in 4 of 5 sets, waaruit bleek dat de teams echt aan elkaar gewaagd waren. Met een stand van 4-5 in het voordeel van Hilversum kon de winst deze middag nog voor ons zijn. Hoewel Jurgen flink tegenstand bood mocht dit helaas niet zo zijn en werd de eindstand 5-5. Gezien de gelijkwaardigheid van beide teams een terechte uitslag.

Door de gigantische overwinningen van SVE en ZTTV zakt Huizen naar de 4e plek in de competitie. Jeugd 2 blijft ondanks dit gelijk spel toch nog zijn 1e plek houden met 28 uit 4, gevolgd door de nieuwe nr. 2 SVE met 25 uit 4.

Djermo Roest in actie