Jeugd 2 haalt uit tegen Effect ’74

De derde wedstrijd voor jeugd 2 was thuis tegen Effect ’74 uit Wierden. Na lekker te hebben ingespeeld, kwam Heleen er achter dat 1 jongen met noppen speelde.Heleen zag het niet zitten om tegen hem te spelen maar ze ging er voor en ondanks dat ze liever tegen spelers speelt met normale rubbers. was Heleen toch goed van start gegaan tegen deze noppenspeler. Heleen won de 1e wedstrijd gelijk met 3-0!

Na Heleen was Felicia aan de beurt, Felicia zette de goede start van Heleen voort en won de 2e wedstrijd ook met 3-0. Felicia had eindelijk weer haar eigen spel met mooie bolle spinballen te pakken. Ook Patrik was in goede doen, hij won zijn 1e wedstrijd ook met 3-0. Al snel was het 5-0 voor Hilversum en een monsterscore was in de maak.

Heleen speelde een spannende 5-setter, helaas verloor ze net met 11-9  waardoor het 5-1 werd. De overige partijen gingen vrij simpel naar Hilversum, waarbij Patrik de mooiste rally’s speelde  tegen de verdedigde noppenspeler.

Uiteindelijk werd het 9-1 waardoor het tweede team nog steeds bovenin de poule meestrijdt om het kampioenschap!

Door Felicia Faas