Hilversum begint met 46 teams (!) aan nieuw seizoen

Sinds kort heeft Hilversum er weer twee teams (H29 en DUO-3) bij in de competitie. Hiermee komt het totale aantal teams op maar liefst 46!

Misschien is dit zelfs een nieuw landelijk record, zegt wedstrijdleider Duco Lieste. Hilversum komt uit met 11 jeugdteams, 2 damesteams (+1), 29 seniorenteams (3 nieuwe teams) en 4 DUO-teams. De laatste vier teams zijn sowieso nieuw, omdat de duocompetitie in de afdeling Midden zijn vuurdoop krijgt. Onze wedstrijdleider heeft wat spitwerk verricht en een vergelijking gemaakt met Taverzo (Hilversum is de grootste tafeltennisvereniging van de NTTB, Taverzo de een na grootste).

,,Taverzo kwam in de voorjaarscompetitie 2014 uit met 45 teams. Hierbij moet worden opgemerkt dat de DUO-competitie in regio West al een aantal seizoenen zeer succesvol is en Taverzo hieraan deelneemt met 14 DUO-teams.” Hoe dan ook, zijn we benieuwd naar de ervaringen van onze duoteams komend seizoen.

Bron: https://ttkaart.nl/Verenigingen/119/TAVERZO?Richting=Aflopend&SorteerOp=Teams

De teamindeling voor de najaarscompetitie 2014 is bekend én staat online op de TTV Hilversum website:

Via onderstaande links kun je het competitieprogramma in NAS raadplegen: