Hilversum 12 Kampioen

Eigenlijk was het van tevoren niet zo leuk voor Mika: In de voorjaarscompetitie naar de 6e klasse… met een nieuw team… met allemaal nieuwe jongens… die nog nooit competitie hadden gespeeld…

En dat terwijl hij eigenlijk hoopte, dat hij met nog een half jaar in de starterscompetitie met Mart wel kampioen had kunnen worden!

“Maar ja” zei Mika, “dit zijn ook leuke gasten en ze kunnen best goed tafeltennissen.”

En zo begon de voorjaarscompetitie van Hilversum 12 met Jan Chen, Dinand Bosman, Stefan Labout en Mika van Henten.

Het bleek dat “ze” inderdaad best goed konden tafeltennissen!

De eerste drie competitierondes werden met winst afgesloten: 9-1 thuis, 6-4 uit, 8-2 uit, Het ging supergoed!

Als vierde wedstrijd kwam het team van Huizen in Hilversum op bezoek en tot dan toe hadden die ook alles gewonnen.

“AU”: 7-3 verloren! Heel pijnlijk!

De wedstrijden erna gingen weer als vanouds met een 9-1 overwinning uit, 10-0 thuis en 8-2 thuis, maar als uitsmijter van het seizoen stond Huizen weer op het programma.

6-4 winnen was de opdracht… Gelukkig bleven de jongens koel! Zelfs met 8-2 werd de tegenstander verslagen en zodoende was het kampioenschap binnengehaald!

Jan, Mika en Dinand en Stefan (niet op foto)

Als ouders hebben we er natuurlijk van genoten dat onze jongens kampioen werden, maar bovenal was het leuk om te zien hoeveel lol dit bij elkaar gebrachte groepje had!

Met veel plezier gaan ze naar wedstrijden, toernooien en trainingen. Complimenten aan de club dat jullie het zo leuk voor de jongens en meiden maken.

Patrick van Henten (vader van Mika)