Duur puntenverlies voor jeugd 2

Het kampioenschap is niet meer in eigen handen…

Hilversum 2 – ZTTV 1: 4-6
Djermo 2, Jurgen 1, Aakanksh 0 en de dubbel

Al vrij vroeg in de competitie werd door ZTTV gevraagd of de wedstrijd de avond ervoor gespeeld kon worden. Dit omdat ZTTV op zaterdag het 40 jarig jubileum feest had gepland. Uiteraard gaven wij aan deze wens gehoor en jeugd 2 feliciteert ZTTV van harte met het behaalde jubileum.

Het op 2 tafels spelen is vrij intensief en het feit dat er ook getraind werd in de zaal werkte niet in ons voordeel, hoewel dat natuurlijk geen invloed zou mogen hebben. Jurgen verloor zijn 1e wedstrijd tegen Jelle. Djermo maakte het in de 2e wedstrijd erg spannend, maar bij een 10-11 in de 5e set zorgde een vervelend vallend netballetje ervoor dat het punt naar ZTTV ging. Aakanksh verloor vervolgens ook zijn wedstrijd.

De dubbel Jurgen/Djermo bleek ook deze week weer succesvol. De volgende 2 wedstrijden werden ook gewonnen door Jurgen en Djermo wat de stand op 3-3 bracht. Aakanksh verloor zijn partij tegen Floris. Djermo wist vervolgens nog een puntje binnen te halen tegen Jasper, maar de laatste 2 wedstrijden werden gewonnen door ZTTV. Einduitslag 4-6.

Jeugd 2 staat nu op de 2e plaats met 1 punt achterstand op concurrent SVE.