Voorbeschouwing Dames eredivisie Scyedam 1 – ttv Hilversum

De dames spelen dit weekend hun tweede wedstrijd van het seizoen. In Schiedam is Scyedam de tegenstander. Lees hieronder de voorbeschouwing op het duel.

Zaterdag 24 sept. a.s. spelen de dames van Hilversum 1 in Schiedam hun tweede competitiewedstrijd. Na een bevredigend gelijkspel tegen Scylla is nu de nog puntloze promovendus Scyedam de tegenstander. Na twee kansloze nederlagen met 6-0 zullen de Schiedammers gebrand zijn op hun eerste puntje. Het is niet gek om te veronderstellen dat de meiden van coach Lex Bruijn met de winst naar huis zullen gaan. Maar om lang mee te kunnen blijven doen voor een plaatsje in de play offs, is het zaak om een zo ruim mogelijke overwinning te behalen. Dat zal veel vragen van het concentratievermogen van de jonkies. De wedstrijd begint om 16.00 uur en de selectie van Hilversum 1 bestaat uit Marianna Rolikova, Lisette van Es, Heleen Hop, Kim Hergelink en Sharon Janssen.