Toernooi voor het goede doel bij TTV Hilversum; schrijf je snel in!

Op zaterdag 1 juli organiseert de Stichting Terri bij TTV Hilversum een tafeltennistoernooi voor het goede doel. Er zijn nog plekken vrij en we zouden graag meer Hilversumse deelnemers zien op de inschrijflijst. Lees meer info hieronder!

Op zaterdag 1 juli organiseert de Stichting Terri bij TTV Hilversum een tafeltennistoernooi voor het goede doel. Stichting Terri heeft als doel om zo veel mogelijk geld in te zamelen voor het onderzoek naar de ziekte MS of ondersteuning voor MS patiënten. De opbrengsten (inschrijfgeld en de mogelijkheid tot het bestellen van onze beroemde Hilversum schotel) komen volledig ten goede van de stichting. Omdat het toernooi bij TTV Hilversum wordt georganiseerd, willen we graag veel leden van onze vereniging begroeten. Klik op de link naar de flyer voor alle relevante informatie en wat er nodig is om je in te schrijven. Het toernooi is voor senioren en junioren (ouder dan 15). Noteer 1 juli alvast in de agenda en wees er snel bij!  Flyer TTV Hilversum voor MS!