Tan Anran vervangt Peter Sebestyen bij eredivisieteam TTV Hilversum

Het eerste herenteam heeft noodgedwongen Peter Sebestyen moeten vervangen, omdat hij vanwege persoonlijke omstandigheden niet in Nederland kon blijven wonen. Gelukkig is er een vervangen voor hem gevonden. Tan Anran versterkt per direct het team van Bert Olofsen. Tan is een bekend gezicht in de Nederlandse tafeltenniswereld. In het najaar van 2010 kwam Tan voor het eerst uit in de Nederlandse competitie. Samen met Wouter van der Mark kwam hij uit voor Middelburg 1 in de eerste divisie en later verkaste hij naar Pecos. In 2015 promoveerde Tan met Klimaatgroep Stars naar de eredivisie. Na een jaar afwezigheid keert hij nu terug in de Nederlandse competitie. Aanstaande zaterdag kan Tan zijn debuut al maken in de thuiswedstrijd tegen Salamanders uit Wateringen. De wedstrijd begint, net zoals alle overige landelijke wedstrijden, om 16:00 uur aan de Vaartweg in Hilversum.