Open DUO kampioenschappen op 11 mei in Hilversum

Voor de 2e maal organiseert Duo Leerdam in samenwerking met Hilversum de Open Duo kampioenschappen. Inschrijven is alleen als duo mogelijk. Ook niet NTTB leden kunnen deelnemen. Kortom, een Open Toernooi, waarbij iedere tafeltennisser uit midden nederland en omstreken op eigen nivo mee kan doen.

Er wordt gespeeld in 1 poule, waarbij de gespeelde punten belangrijk zijn.

Als toernooivorm is gekozen voor het Zwitsers Systeem. Dit betekent: veel wedstrijden en geringe wachttijden. In de praktijk betekent dit wedstrijd spelen, kort wachten op de andere wedstrijden, wedstrijd spelen  etc. Verdere uitleg over dit systeem wordt zonodig op de toernooidag gegeven.

Let Op er kunnen maar 24 duo,s  meedoen dus geef je snel op want Vol = Vol

Speelwijze:  Volgens Het Duo Formulier; alle 5 wedstrijden worden gespeeld; 2 games tot 11 punten ; daarna worden alle punten per team opgeteld en komt de winnaar er uit; bij gelijke stand wint het jongste team. Ieder team speelt tegen vijf (of zes) andere teams, dus in totaal speel je 10 enkels en 5 dubbels (2 games).

Speelzaal         Tafeltenniscentrum Hilversum, Vaartweg 52  tel:  035 – 6233388.

Tijden             Aanvang: 10.00 uur. Einde: uiterlijk 17.00 uur.

Tafels              12 tafels

Planning          We spelen om een gezellige dag te hebben, als duo, en je wordt niet uitgeschakeld

Deelname        Open inschrijving voor iedereen van 17 jaar of ouder.

Kosten            € 6,00 = per persoon

Inschrijfadres  W. Horden Oranjeplein 14, 4141 AR Leerdam
06-28569702 of

ttvleerdamwedsecr@gmail.com

Prijzen             2 prijzen voor de nrs. 1 en 2

Deelname        Open voor iedereen van alle nivo’s

Kleding           De zaal mag uitsluitend betreden worden met sportschoeisel zonder zwarte zool. Witte en lichtgekleurde shirts zijn hinderlijk voor de tegenstander. Gelieve deze niet te dragen.

Horeca            Er is een bar aanwezig, tevens zijn er snacks verkrijgbaar