Nederland – Mexico zondag op groot scherm bij TTV Hilversum

Aanstaande zondag speelt het Nederlands elftal tegen Mexico voor een plek bij de laatste 8 op het WK-voetbal. Deze wedstrijd is in de kantine van TTV Hilversum op groot scherm te zien.

Die dag is ook de jaarlijkse Fietspuzzeltocht met een BBQ afsluitend. Hierdoor zullen ongeveer al 50 leden en andere deelnemers aan de tocht, de wedstrijd volgen in de kantine. Dit is de ideale mogelijkheid om hierbij aan te sluiten en Nederland gezamenlijk naar de kwartfinale te schreeuwen!

Na de wedstrijd is de BBQ en ook hieraan kan men nog deelnemen. Het is niet nodig je op te geven om de wedstrijd te komen kijken, wel als je daarna ook wil genieten van de BBQ. Geef je in dat geval op bij Frans Wieringa: gfwieringa@gmail.com

We hopen op een bomvolle kantine, een hoop gezelligheid én een overwinning van Nederland!