Komende zaterdag seizoensopening bij TTV Hilversum!

Aankomende zaterdag 27 september open we het tafeltennisseizoen van TTV Hilversum officieel. Tijdens de seizoensopening worden alle landelijke teams voorgesteld, worden er teamfoto’s gemaakt door huisfotograaf Frans Wieringa en kan iedereen genieten van toptafeltennis onder het genot van een hapje en een drankje. Naast onze beide eredivisieteams komen ook alle andere landelijke teams in actie. Het bestuur nodigt je van harte uit om onze teams aan te komen moedigen. We vieren de opening van het competitieseizoen vanaf 15:30. Jij komt toch ook?

Het programma voor zaterdag ziet er als volgt uit:

15.30 uur: Het bestuur biedt aanwezigen een glaasje prosecco en een hapje aan ter gelegenheid van de opening van het nieuwe seizoen. Voor jongeren onder de 18 en kinderen hebben wij natuurlijk ook een drankje!

15.50 uur: Korte presentatie landelijke teams door clubvoorzitter Raymond van Putten.

16.00 uur: Start eredivisieduels Hilversum 1 – Wijzenbeek/Westa (heren) en Hilversum 1 – SKF 1 (dames) en start van de overige landelijke wedstrijden.

Na afloop van de wedstrijden is er een gezellige nazit in de kantine, waarbij ook de hongerige magen gevuld kunnen worden. Natuurlijk is de (alleen op zaterdagen verkrijgbare) populaire Hilversum-burger met friet en salade weer aan de bar te bestellen. Het volledige tafeltennisprogramma voor zaterdag 27 september ziet er als volgt uit:

Dames eredivisie A: Hilversum 1 – SKF 1

Marianna Rolikova, Tanja Helle, Esther van den Heuvel

Dames tweede divisie C: Hilversum 2 – Trias 1

Guusje Hendriks, Kelly Leideritz, Elisa Stuveling, Angelique van den Bosch

Heren eredivisie A: Hilversum 1 – Wijzenbeek/Westa 1

Gamal de Groot, Nathan van der Lee, Merijn de Bruin

Heren 2e divisie A: Hilversum 2 – GTTC Groningen 1

Wilfred Schipper, Wouter Schoeber, Donald Hessing, Hans den Blanken, Lars Adema

Heren 2e divisie B: Hilversum 3 – Scylla 3

Arnoud Meijer, Frank van der Wurff, Max Koopman

Heren 3e divisie: Hilversum 4 – Vice Versa ’51 1