Kampioensfeest op vrijdag 13 december!

De najaarscompetitie zit er bijna op. De landelijke teams hebben afgelopen weekend hun laatste wedstrijden gespeeld en ook in de afdeling worden deze week de laatste rondes gespeeld.

Inmiddels zijn dames 1, heren 2, 5, 12 en 23 al kampioen geworden. En de verwachting is dat een aantal Hilversum teams zich na de laatste speelronde ook tot kampioen weten te kronen. Daarnaast is heren 1 gepromoveerd naar de eredivisie A. Dit alles willen we natuurlijk niet onopgemerkt voorbij laten gaan.

Op vrijdag 13 december zijn alle leden, familie en vrienden vanaf 19:45 welkom om het kampioenschap van alle teams, zowel jeugd als senioren, gezamenlijk te vieren in onze eigen accommodatie. Vanaf 20:00 uur worden alle teams één voor één gehuldigd en zullen we, onder het genot van een hapje en een drankje, proosten op de behaalde successen. Ook wordt de percentagebeker uitgereikt aan de individueel meest succesvolle speler van Hilversum. Na de festiviteiten wordt gestart met de clubkampioenschappen voor de leden met een G en H-licentie. Anderen kunnen ook nog een balletje slaan of gezellig genieten van een drankje aan de bar.

De aanvoerders van de teams zullen apart worden benaderd om er voor te zorgen dat van ieder kampioensteam een afvaardiging aanwezig is. We hopen natuurlijk iedereen vrijdag 13 december te begroeten en het seizoen feestelijk af te sluiten! Schrijf het in de agenda’s, zeg het voort en kom gezellig langs! Tot dan!

Het Bestuur en Wedstrijdzaken