(Jeugd) Hilversum 2 start competitie met gelijk spel

Deze week nog slechts 1 verslag van de jeugd, dat worden er vast nog wel meer.

2e klasse:  SVE3-Hilversum2 :   5 – 5
Fons Verkerk 2, Jurgen Mulder 1, Aakanksh Singh 1 en de dubbel

Hilversum 2  start de competitie met een gelijkspel. Het gehele team was deze middag aanwezig in Utrecht. In actie kwamen Fons, Aakanksh en Jurgen, daarbij enthousiast aangemoedigd door de geblesseerde Djermo. De teams bleken goed aan elkaar gewaagd waardoor het een lange middag werd. Slechts 1 partij werd gewonnen in 3 sets. De overige partijen waren allemaal 4 of 5 setters.

Fons trad als 1e aan tegen Manuel en wist met een 3-2 overwinning het 1e punt voor Hilversum binnen te  slepen. Daarna was het de beurt aan Jurgen tegen de altijd gevaarlijke Tobias Kers. De 1e set werd nog gewonnen door Jurgen met 11-7, maar daarna moest hij toch echt zijn meerdere erkennen in Tobias.  Alhoewel hij het Tobias in de 4e  set nog lastig maakte, werd deze wedstrijd gewonnen door SVE.  De 3e wedstrijd tussen Stan en Aakanksh werd een regelrechte thriller met setstanden van 10-12, 11-4, 6-11, 12-10 en 12-10. De dubbel ging echter met 3-1 naar Hilversum wat de stand op 2-2 bracht.

Na een korte pauze mocht Fons aantreden tegen Tobias, maar ook hij wist hier niet van te winnen. Aakanksh wist de stand weer gelijk te trekken door met 3-1 te winnen van Manuel.  Jurgen begon de 7e wedstrijd heel goed met een 13-15 overwinning in de 1e set, maar helaas ging de overwinning naar SVE. Ook de volgende wedstrijd ging naar SVE wat de stand bracht op 5-3. Hilversum nam echter geen genoegen met een verlies deze middag en Fons vocht terug, waarbij meerdere keren setstanden van 14-12 voorkwamen. Dat vechten had resultaat want Fons wist de achterstand terug te brengen tot 5-4. Jurgen vond blijkbaar dat de middag wel lang genoeg geduurd had en wist de laatste wedstrijd met een klinkende 3-0 overwinning af te sluiten, wat de eindstand op 5-5 bracht.