Jessie Hillebrand luistert debuut 3e klasse op met 2 winstpartijen

3e klasse I Hilversum 15 – Over ‘t Net 4                  5 – 5
Kees van Doorn 2, Jessie Hillebrand 2 en Johan Bollebakker 1

Hilversum 15 nam het vrijdag 1 februari op tegen oude bekende Over ’t Net uit Amersfoort. In de najaarscompetitie 2012 namen deze 2 teams het ook al tegen elkaar op thuis werd het 4-6 en in Amersfoort  werd het 5-5.

Na de heldenrol van Johan bij ZTTV mocht hij het spits afbijten, helaas kwam Johan net iets te kort tegen de sterkste man van Over ’t Net. Naar eigen zeggen was dit niet echt zijn avond en gelukkig wist hij in zijn laatste wedstrijd toch nog een puntje mee te pikken.

Jessie begon in haar eerste partij voortvarend en deze zette zijn dan ook om in haar 1e winstpartij in de 3e klasse. In haar 2e wedstrijd moest zij haar meerdere erkennen in Corne van Roij deze avond goed voor 3 winstpartijen. Maar Jessie herstelde goed en dat liet zij blijken in haar laatste partij glansrijk werd gewonnen. Jessie kende een goed debuut in de 3e klasse met 2 winstpartijen, en zij mag zich kopvrouw van team 15 noemen!

Kees was tegen ZTTV nog zoekende naar zijn vorm, gezien het spelbeeld van afgelopen vrijdag is die langzaam aan het terugkomen! De nestor van het team zette dit om in 2 winstpartijen met zijn ouderwets herkenbare verdedigende spel. Dit dieseltje komt weer langzaam op gang.

Aankomende vrijdag gaat team 15 op bezoek bij Elan. In Baarn gaat team 15 opzoek naar de eerste overwinning van het seizoen.