Heren 1 zaterdag thuis in actie tijdens play-downs Eredivisie

Aanstaande zaterdag 2 april speelt heren 1 de eerste wedstrijd in de strijd om handhaving. In de zogenaamde play-downs treden de heren in een thuiswedstrijd en uitwedstrijd aan tegen FVT 1 uit Rotterdam.

Het Rotterdamse team bestaat uit Merijn de Bruin (vorig jaar nog uitkomend voor Hilversum), Hugo Krier, Stephan Tromer en Fjodor Rademaker. Beide wedstrijden zullen gewonnen moeten worden om handhaving direct veilig te stellen. Indien éénmaal gewonnen wordt en één keer wordt verloren; dan volgt een beslissingswedstrijd. Deze wedstrijd zal in Rotterdam worden gespeeld aangezien FVT in de reguliere competitie hoger is geëindigd dan de Hilversummers. De reguliere competitie miste de afgelopen weken spanning, maar nu wordt er weer volop strijd verwacht aangezien de heren er alles aan zullen doen om handhaving zo snel mogelijk af te dwingen.

Gamal, Frank, Jelle en Nathan kunnen jullie support daarbij goed gebruiken! De overige teams spelen op zaterdag een uitwedstrijd dus een extra gelegenheid om van toptafeltennis in Hilversum te genieten. Zoals jullie gewend zijn, maakt het barpersoneel ook zaterdag weer de befaamde Hilversumburger voor jullie klaar. Steun de mannen van coach Bert Olofsen en kom allemaal naar de Vaartweg 52 in Hilversum. Aanvangstijd is zoals gebruikelijk 16:00 uur. Tot dan!