Heren 1 en dames 1 spelen zaterdag thuiswedstrijd!

Aanstaande zaterdag 15 november spelen heren 1 en dames 1 een belangrijke thuiswedstrijd. Vooral bij de heren staat er veel op spel. Met een overwinning is het team nagenoeg zeker van een ticket voor de Eredivisie A. Bij een dikke nederlaag kan het nog wel eens fout aflopen. Tegenstander is Scylla uit Leiden. Het team heeft Benjamin Xu, Thomas Bénit en Olivier Altenburg in de gelederen en kent een wisselvallig seizoen. In theorie is het team nog niet uitgeschakeld voor de Eredivisie A dus zij zullen er alles aan willen doen om een goed resultaat te behalen. Voor de dames staat er een zware wedstrijd op het programma tegen FVT uit Rotterdam. Zoals altijd zullen de dames hun huid door verkopen. Genoeg reden dus om een bezoekje te brengen aan het tafeltenniscentrum aan de Vaartweg in Hilversum. Aanvang is 15:45 en zoals altijd staat het hapje bij het drankje voor je klaar! Tot zaterdag!