Dames 2 speelt wedstrijd vooruit en wint van DTV

In het tweede vrije weekend speelde dames 2 een wedstrijd vooruit tegen DTV. Voor de overige landelijke teams, met uizondering van heren 1, ligt de competitie tot zaterdag 7 maart stil. Dames 2 verstevigde de koppositie in hun eerste divisie poule door met 7-3 te winnen. Hilversum kwam op een 5-0 voorsprong door overwinningen van Elisa, Angelique, twee maal Guus en het dubbel. Daarbij waren enkele partijen in vier games gegaan. In het vervolg verloor Elisa  twee partijen: van oud teamgenoot Linsey Preuter (in vijven) en van Schipper. Angelique verloor ook van Linsey Preuter, maar won haar laatste partij van Kim Preuter. Na ruim drie uur spelen was de eindscore 3-7. Met één wedstrijd meer gespeeld staat Hilversum bovenaan met 23 punten uit drie wedstrijden.