Dames 1 zondag thuis tegen hekkensluiter US uit Amsterdam

Aanstaande zondag 8 november spelen de dames van Hilversum 1 thuis tegen US. De Amsterdamse staan onderdaan in de eredivisie, maar hebben slechts een paar punten achterstand op Hilversum. Heleen, Alice, Marianna en Lisette willen onder aanvoering van coach Lex Bruijn een dikke overwinning noteren. De hoofdstedelingen zullen op hun beurt graag de eerste overwinning willen noteren. De dames nodigen jullie van harte uit om de wedstrijd te kijken en hen aan te moedigen. Zoals gebruikelijk is ook het bekende barpersoneel aanwezig om iedereen te voorzien van een hapje en een drankje. De overige landelijke teams spelen morgen allen een uitwedstrijd en heren 1 gaat vrijdag op bezoek bij het FVT van Merijn de Bruin. De wedstrijd van dames 1 begint zondag om 14:00 uur aan de Vaartweg in Hilversum.